16 Ekim 2013 Çarşamba

CS6 Yükleyemiyorum+Karışık Gifs

                                     Bütün siteleri denedim ama cs6 yı indiremiyorum.
                               Eğer sizde cs6 varsa nerden indirdiğinizi söyler misiniz?
      ---------------------------------------------------------------------------------------------------
                                         Elimde biraz gif vardı paylasıpta gideyiiiğğm <3
               
                                                   Miley Cyrus{Mayli Sayrıs}
               
                                                Spring Brearks'tan(Yanlış olabilir)bir kare:)
                 
                                            Nina Dobrev <3 Elimde çok az var dememişmiydim?
                               Demediysem şimdi diyorum "Elimde çok az var".İşte şimdi olduuğğ:)
                                                                      -Mendie-