8 Eylül 2013 Pazar

En Yeni Sel Gifs.♥

Evet selly gifleri buldum:)Yeniler galiba:DDD
image
Yerim seni:)
image
Sen gül bana yeter..♥
image
Kiss Tell:S
image
Selena bu kdar güzelsin ya helal olsun:D
image
Canımı veriyiimmmii:))
image
Ojelerini yerun <3
image
Ya sölicek bisi bulamıyoruf *-*
imageimageimage
Selly,sana ne diyimm ya bakın bişi yok söliyemiom::PP

Adaşım seni yerimm:)

Meleğimm yaa yicem yetti be :D

Ya ölüyorum sana her baktığımda tükeniyorum:))

Ay ya elini öpücüğünü yerim allahımm lnn:D

Ya bu kadar tatlılıkmı olur dudağını  yeruunnn <33

Of sel sen inş. hiç ölmezsin allah korusun:)
imageimageimageimage
Sel:)Kanatsız melekkk:)
image
Ay kraliçe olmuş sel  ya yicemde tokum şuan ama seni her türlü seviyorum:!!!
image
Öp beni sel adaşım yaa yicem çok şanslıyım fotomuz var senle:)
image
Elbisenin deişik rengi bende var:))
image
Anneni söle sana kanat takıyım:D Kafiyelerin adamıyım ben laa xD
image
Büyükler pembeyi sevmez iğrenç durur ama sellyde pembe çok daş durur:DD
image
Elinii hay ben senin :D
image
Bu dadluluk anti sellycilere gitsin!!
,
Ha dudağını yerimm:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder